Carrera improvisada per Punta Prima

Avui, com mols altres dies, per falta de temps he sortit prest i he fet un tram de costa sud, que com sabeu, queda a prop de ca meva. Anava d’un pas normal per sa "trialera" de Punta Prima en direcció Alcalfar, quan he sentit crits i renou de pedres uns 50 m. darrere jo. Eren tres BTTs que anaven folladíssims amb ànims d’agafar-me. Jo, que me conec molt bé es camí, he apretat, justament allà on hi ha un escaló que molta gent no puja. L’he pujat sense problemes, i més que res per curiositat, he deixat passar es primer que venia darrere jo. Només he vist que duia una Genius verda, model 2010. No s’ha aturat ni m’ha tornat es meu saludo. En veure com anava sa cosa, m’he deicidit a no deixar passar ets altres dos (aquí encara no sabia quants eren), i entrar al trapo dins sa carrera. Ses pedres treien xispes, per un moment, m’ha semblat que es que m’anava darrere se queia per sa renou que he sentit, però no. As final, com que jo he seguit per C.C. estricte i ells anaven a sa Torre d’Alcaufar, allà es meus dos seguidors han passat de llarg mentre jo me desviava, sense aconseguir passar-me. Tal vegada hauria d’haver seguit fins a dalt sa Torre i així ens haguéssim conegut, però he preferit seguir cap a casa, mai he tingut esperit competitiu i no estava mentalitzat per a una carrera que podia acabar amb ses costelles per enterra.

Sa pregunta és: qui deuen ser? no n’he conegut cap. Ara bé, tenen un bon nivell, ja que mai m’he trobat per aquell tram gent capaç de fer-lo a aquest ritme.
Quant a tiagobtt

Creating computer software since 1987.
Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

