La Mojo cuando llueve se moja como las demás

Després de tres sortides amb sa Ibis Mojo, ha arribat es moment de tornar-la. Avui l’he feta neta i demà la duré a sa botiga de Velos Joan.
 
Si bé es primer dia en vaig posar a escriure sense massa informació, ara ja la conec més. Afegir a lo escrit dijous:
  • Ses rodes Cranck Brother Cobalt són molt lleugeres. Les vaig treure per dur sa bici dins es cotxo i en agafar-les, se nota es seu poc pes.
  • Es frens Formula R1 frenen molt en sec. En banyat …, molt banyat, fan renou i frenen un 40% de lo que frenaven en sec, que encara és molt.
  • S’amortiguador Fox Float RP23 ara sé com va. Me vaig llegir es manual. Realment una volta veus quin propedal (1,2,3) va bé per sa bici, ja no el toques més. Així, només queda Propedal o obert. Es Propedal situat as nombre 2 és simplement perfecte. Sembla com si anessis bloquejat però que just abans d’un clot algú el desbloquegi. Repetesc: perfecte.
  • Com ja era d’esperar, es neumàtics Hutchinson Cobra que munta darrere van ser un fracàs en banyat. Me vaig penedir i molt de no haver-lo canviat per un Nobby Nic que tenc sense estrenar per fer sa ruta d’ahir.
  • Sa cadena, una SRAM supòs que de gama alta, sembla de mantequilla. En un xupat se van doblegar tres anelles i vaig haver de tallar i cosir, baix una pluja molt intensa, per cert. Sort que duia un tros de cadena de recanvi. Evitar uns grams en sa cadena va provocar una avaria a sa segona sortida. No hem de perdre de vista es tipus de bici que volem i camins que fem.
  • Es sistema SRAM XX no m’acaba de convèncer. A part des problema de sa cadena, no he aconseguit emprar es pinyó petit amb cap des dos plats. He notat a faltar menys de lo que me pensava es plat petit. Pot ser es poc pes i lo escaladora que és sa bici té a veure. Jo crec que amb tres plats (a ser possible ets ovalats Rotor) estaria perfecte per jo.

En resum, una bona experiència i no me sabria cap greu tenir en propietat aquest quadre amb es seu amortiguador i forquilla. Sa resta de components s’haurien d’adaptar as meu gust i estil, tornat més resistents, feixucs i per tant, més baratos.

 

Quant a tiagobtt

Creating computer software since 1987.
Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

